1 marca 2016 r. Radosław Sałata objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska. Z pewnością blisko 20-letnie doświadczenie Radka nie tylko z branży telekomunikacyjnej będzie bardzo pomocne w rozwijaniu strategii sprzedaży T-mobile. Tym bardziej że będzie odpowiedzialny za kanały bezpośrednie oraz sprzedaż on line.
– W sprzedaży i ze sprzedażą pracuję od zawsze. Jestem w T-Mobile, ponieważ uwielbiam wyzwania i pracę z ludźmi, którzy podchodzą do niej z entuzjazmem – stwierdza Radek Sałata. Na nowego Dyrektora Sprzedaży czekają ambitne cele. Zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią T-Mobile ma stać się operatorem nie tylko chętnie wybieranym przez nowych Klientów, ale również rekomendowanym przez obecnych. Satysfakcja Klienta to główny cel działań T-Mobile, dlatego w ciągu ostatnich paru tygodni zostało wprowadzonych klika zasadniczych zmian: likwidacja opłaty za sprawdzenia konta prepaid, uruchomienie elektronicznej gwarancji i wprowadzenie nowej prostej aplikacji self-care.
W swojej karierze nowy Dyrektor Departamentu Sprzedaży ds. Rynku Prywatnego zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów i usług. W firmie Polkomtel SA odpowiadał m.in. za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadzały Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską. Współpracując z firmą doradczą AT Kearney brał udział m.in. w projektach restrukturyzacji rozległej sieci detalicznej sprzedaży produktów finansowych oraz przygotowania feasibility study wprowadzenia na rynek nowoczesnej instytucji finansowej z istotną rolą zdalnych kanałów dostępu.
Radosław Sałata zastąpił na tym na stanowisku Wojciecha Kliniewskiego, który zamierza kontynuować karierę w ramach własnego projektu biznesowego.
dobra zmiana
zmiana na takim stanowisku powinna klientów cieszyć – na 99% oznacza to że zaraz tmobile będzie promocjami zarzucał
ciekawe
W sumie to będąc klientem T-Mobile nie mam zastrzeżeń do oferty bo klientem nie jestem bez powodu, jednak każda zmiana, która może zaowocować dalszym ulepszaniem usług jest na plus! 😉