1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Kampanie wspierają działania sprzedażowe i będą trwały do końca marca. Kampania promująca tablety z serii GALAXY Tab 2 prowadzona pod hasłem „Tablety pełne rozrywki” akcentować będzie, że są one źródłem różnorodnej rozrywki i pokaże jakie możliwości dają
urządzeniom Samsung nowe aplikacje.
- Tuba.FM HD – aplikacja muzyczna, która pozwala na nieograniczony dostęp do muzyki. To pierwsza w Polsce aplikacja, która dobiera utwory specjalnie do gustu użytkownika, podpowiada nazwy wykonawców i gatunków, przy czym jest prosta i przyjazna w obsłudze.
- Audioteka z audiobookiem „Gra o tron” w prezencie – program umożliwia zakup audiobooków oraz ich natychmiastowe pobranie bezpośrednio na tablet. W zasobach aplikacji znajduje się ponad 3000 audiobooków w języku polskim oraz blisko 200 pozycji do nauki języków obcych.
- n7player uniwersalny odtwarzacz muzyczny umożliwiający zebranie ulubionych albumów w jednym miejscu i odtwarzanie plików zapisanych w większości istniejących formatów. Aplikacja jest wyposażona w innowacyjny interfejs graficzny przedstawiający albumy muzyczne na trójwymiarowej płaszczyźnie.
- vod.onet.pl – to ogromny wybór filmów światowej i polskiej kinematografii, specjalnie wyselekcjonowanych bajek, intrygujących dokumentów, seriali i programów telewizyjnych. Użytkownicy Samsung Apps otrzymają filmy „Mr. Nobody”, „Plac Zbawiciela” i „Flyboys” w prezencie.
Kampania promująca smartfony podkreślać będzie przede wszystkim prostą obsługę, nowe, dodatkowe możliwości jakie dają te urządzenia i niskie koszty mobilnego dostępu do internetu. Hasło przewodnie działań to „Smartfony Samsung. Śmiesznie proste w obsłudze” i obejmie szeroką grupę mediów. Reklamy pojawi się w prasie, w tytułach takich jak Polska The Times, Fakt, Tele Tydzień i w prasie lokalnej. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem najpopularniejsze portale, między innymi Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl, YouTube, IPLA, gadu-gadu, pudelek.pl i inne. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook oraz Twitter.
Na potrzeby kampanii powstały także dwa spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach i w największych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN, TVN 7, Polsat Sport Extra, TVN24, TVN Style, PULS, Discovery i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą między innymi w autobusach (96 miast), centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.
Materiały do obu kampanii opracowała agencje Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.