Tanie Triki to nowa świąteczna kampania reklamowa „Plush na kartę”, tym razem skupiona na wyjątkowej ofercie dla tych, którzy potrzebują dużo Internetu i dużo SMS-ów. Za jedyne 15 zł mają oni aż 2 GB Internetu i SMS-y bez limitu, a jeśli czasem chcą jeszcze tanio zadzwonić, to za 20 zł otrzymają pakiet, w którym dodatkowo jest też niska stawka 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych.
Plush to najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą skorzystać również z pełnej oferty w ramach, której otrzymują także rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych.
Dodatkowo wszyscy w Plush za darmo mogą korzystać z mobilnych wersji Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.
Oferta dostępna jest z dwoma starterami, z których jeden jest lepszy od drugiego, a usługi można testować przez 5 dni za darmo – wystarczy doładować konto kwotą 30 zł.
Metryczka kampanii:
- Kampania: Plush na kartę
- Nazwa reklamy: „Pirotechnik”
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Autor scenariusza: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
- Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
- Operator obrazu: Piotr Śliskowski
- Kompozytor muzyki: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman oraz Roger Drew
- Tytuł utworu: „Captain Trap A Ho” oraz „Christmas Magic”
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
- Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
- Studio animacyjne: Human Ark
- Dom mediowy: Media Direction
- Media: telewizja, kino, radio, Internet
- Start kampanii: 21.11.2014 r.