środa, 27 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Taryfa Malejąca w Idei dla Firm

    Zobacz również

    W sieci Idea od 16.08.br. dostępna jest nowa Taryfa Malejąca dla Firm dla nowych abonentów oferty biznesowej Idea dla Firm.

    - Reklama -

    Nowa, oszczędna Taryfa Malejąca dla Firm zawiera wiele atrakcyjnych ofert:
    – Tani abonament 50 zł (bez VAT)
    – 70 bezpłatnych minut zawartych w abonamencie
    – Stawka za minutę połączenia do sieci Idea i do sieci stacjonarnych nawet 0,20 zł (bez VAT)
    – Bezpłatne naliczanie sekundowe od początku rozmowy

    Taryfa Malejąca dla Firm to wygoda i elastyczność:
    – Stawka za minutę połączenia dopasowuje się do intensywności dzwonienia
    – Im większa suma minut wydzwonionych do sieci Idea i do sieci stacjonarnych tym niższa stawka za minutę
    – Minuty sumowane są dla wszystkich aktywacji korzystających z Taryfy Malejącej dla Firm

    Taryfa Malejąca dla Firm to oferta dla małych i dużych firm:
    – Wystarczy 1 aktywacja by korzystać z Taryfy Malejącej dla Firm
    – Im więcej aktywacji tym szybszy dostęp do coraz niższych stawek

    Taryfa Malejąca dla Firm to propozycja dla dzwoniących dużo oraz dzwoniących mało:
    – Intensywne użytkowanie jest nagradzane niskimi stawkami
    – Sezonowość w biznesie adresuje niski abonament i miesięczny kapitał minut

    Cennik taryfy Malejącej dla Firm:
    – abonament – 50 zl (bez VAT)

    – pakiet minut w abonamencie – 70

    – Polaczenia w sieci Idea i do sieci stacjonarnych:
    * do 400 minut – 0,40 zł (bez VAT) za min.
    * od 401 do 800 minut – 0,30 zł (bez VAT) za min.
    * powyzej 800 minut – 0,20 zl (bez VAT) za min.

    – Polaczenia do innych sieci – 0,70 zł (bez VAT) za min.

    – Naliczanie sekundowe – bezplatnie

    – Kapital Minut – 1 m-c

    źródło: Idea

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...