sobota, 22 lutego, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    TCL i Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłaszają wieloletnie, globalne Partnerstwo Olimpijskie

    Zobacz również

    Międzynarodowy Komitet Olimpijski (IOC) ogłosił dziś Międzynarodowe Partnerstwo Olimpijskie z globalną firmą technologiczną TCL, które będzie obowiązywać do 2032 roku. TCL będzie oficjalnym Partnerem Olimpijskim i Paraolimpijskim w kategorii sprzętu audiowizualnego do użytku domowego oraz urządzeń gospodarstwa domowego.

    - Reklama -

    Produkty TCL będą dostarczać nowych doświadczeń zarówno fanom, jak i sportowcom – od cyfrowych wyświetlaczy na Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich po urządzenia gospodarstwa domowego w Wiosce Olimpijskiej.

    Dzięki tej współpracy organizacje będą wspólnie przybliżać magię Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich miliardom fanów na całym świecie poprzez innowacyjne kampanie marketingowe. TCL odegra również istotną rolę w realizacji Olimpijskiej Strategii AI, wspierając doświadczenia kibiców i sportowców zarówno na miejscu, jak i w domach. Ponadto TCL wesprze inicjatywę „Athlete Moments” podczas Igrzysk Olimpijskich, umożliwiając sportowcom natychmiastowe połączenie z bliskimi tuż po zawodach.

    W ramach umowy IOC przeznaczy otrzymane środki na wsparcie organizacji sportowych na całym świecie, w tym każdego Narodowego Komitetu Olimpijskiego i ich sportowców oraz Komitetów Organizacyjnych Igrzysk Olimpijskich i Młodzieżowych Igrzysk Olimpijskich do 2032 roku.

    Podczas ceremonii ogłoszenia partnerstwa, która odbyła się w Pekinie (w legendarnym obiekcie „Water Cube” znanym z Igrzysk Olimpijskich w 2008 roku i „Ice Cube” znanym z Igrzysk Olimpijskich w 2022 roku), prezydent IOC Thomas Bach powiedział:

    – IOC z radością ogłasza nowe partnerstwo z TCL, światowym liderem w branży telewizorów i sprzętu gospodarstwa domowego. TCL od lat wspiera sport na całym świecie, a teraz przenosi swoje ambicje inspirowania do wielkości na nowy poziom, jako że Igrzyska Olimpijskie są największą i najbardziej inspirującą globalną sceną sportową.

    Założyciel i przewodniczący TCL, Li Dongsheng, dodał:

    – Jesteśmy zaszczyceni możliwością zostania Globalnym Partnerem Olimpijskim i Paraolimpijskim. Jako wiodąca, globalna marka technologiczna, TCL zawsze dążyło do ‘Inspirowania Wielkości’, co doskonale wpisuje się w Olimpijskiego ducha. Igrzyska Olimpijskie inspirują miliardy ludzi na całym świecie, a dzięki tej współpracy innowacyjne technologie TCL wzbogacą ich doświadczenia. Będziemy także realizować naszą społeczną odpowiedzialność biznesu, wspierać cele zrównoważonego rozwoju IOC i budować lepszą przyszłość.

    TCL od dekad wspiera sport na całym świecie poprzez liczne partnerstwa. Podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich firma dostarczy nowe rozwiązania wizualne i lifestyle’owe, oferując inteligentne innowacje, w tym wyświetlacze, klimatyzatory, lodówki, pralki, zamki do drzwi, systemy audio, projektory oraz inteligentne okulary TCL RayNeo.

    Założona w 1981 roku firma TCL kieruje się misją „Budowania zrównoważonej i połączonej przyszłości dzięki zaawansowanej technologii”, koncentrując się na wspieraniu inteligentnego i zdrowego stylu życia. Posiada 46 centrów badawczo-rozwojowych oraz 38 zakładów produkcyjnych na całym świecie i działa w ponad 160 krajach i regionach, umacniając swoją pozycję globalnej marki technologicznej.

    Jiří Kejval, przewodniczący Komisji ds. Przychodów i Partnerstw Komercyjnych IOC, podsumował:

    TCL to globalny lider w swojej branży i jedna z najszybciej rozwijających się marek na świecie. Program TOP wciąż oferuje wiodącym markom i specjalistom ds. marketingu wyjątkową platformę opartą na globalnym zasięgu i wartościach Igrzysk Olimpijskich. Dzisiejsze ogłoszenie jest tego najlepszym dowodem – z radością witamy TCL w rodzinie partnerów TOP.

    ŹródłoTCL
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Polskie małe i średnie firmy liczą na wsparcie banków w rozwoju

    Najnowsze badanie Visa Consulting & Analytics (VCA) pokazuje, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze konta firmowego są: dostęp do...