Dla branży FMCG kluczowa jest szybkość działania i terminowe realizowanie zamówień. Dzięki wdrożeniu zrealizowanemu przez Komputronik Biznes Brand Distribution Group mogło zoptymalizować swoją pracę i zwiększyć jej efektywność. Brand Distribution Group to międzynarodowa Grupa działająca na rynku FMCG od 1993 r. Zajmuje się kompleksową obsługą importu i eksportu wysokiej jakości artykułów spożywczych, napojów i chemii gospodarczej. Firma posiada biura handlowe w Polsce,
Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Singapurze. Na co dzień współpracuje z międzynarodowymi sieciami handlowymi i producentami niemal na 100 rynkach. Aktywnie rozwija sprzedaż w kanale e-commerce.
Międzynarodowy charakter firmy, a także zatrudnianie pracowników w różnych częściach świata, spowodowały, że Brand Distribution Group potrzebowało niezawodnego sprzętu do pracy, który jednocześnie pozwoli na zdalną konfigurację i personalizację ustawień komputerów oraz gwarancji, która będzie działać gdziekolwiek nastąpi awaria.
Komputronik Biznes razem z DELL dostarczył firmie ponad 150 zestawów zawierających laptopy DELL Latitude, stacje dokujące, monitory i akcesoria. To co je wyróżnia to spersonalizowane ustawienia, w tym BIOS-u, gwarancja ProSupport oraz różne wersje językowe klawiatur. Ważnym elementem wdrożenia był TechDirect, który pozwolił na standaryzację komputerów. Komputery zostały przygotowane już na etapie produkcji do współpracy z usługą Autopilot, dzięki temu dział IT Brand Distribution Group mógł od razu wysłać komputery do użytkowników bez potrzeby czasochłonnej konfiguracji.