netPR.pl zmodernizował serwisy internetowe Teatru Polonia i Och-Teatru, implementując w nich zintegrowane narzędzia wspomagające komunikację z otoczeniem – widzami, mediami i partnerami. Miłośnicy sztuki teatralnej zyskali m.in. możliwość dodawania repertuarów tych instytucji do swoich osobistych kalendarzy – również na telefonach komórkowych. Głównym założeniem modernizacji było wyposażenie witryn Teatru Polonia i Och-Teatru w rozwiązania, których zadaniem jest zapewnienie
lepszej komunikacji z widzami i społecznością koneserów kultury w Polsce. Dlatego przy realizacji projektu dużo wysiłku włożono w sposób prezentowania repertuarów obu teatrów, a także ułatwienie widzom dostępu do nich. Informacje o spektaklach nie tylko łatwo trafiają do osobistych kalendarzy w Outlooku, Google czy komputerach Apple i telefonach zainteresowanych widzów. Będą też łatwe w użyciu w aktywnej komunikacji z widzami z wykorzystaniem systemu powiadomień i newsletterów, jak również w komunikacji z mediami.
– O biznesowej jakości witryny decyduje nie tylko wygląd, ale też zakodowana w niej funkcjonalność, niezawodność technologii, łatwość obsługi oraz gwarantujący stabilność i rozwój platformy partner. Wykorzystanie technologii netPR.pl, udostępnianej w modelu chmury, przez świetne warszawskie teatry jest dowodem na to, że rośnie świadomość potrzeb i wymagania specjalistów aktywnie wykorzystujących Internet – mówi Marek Woźniak, prezes netPR.pl.
– Zainteresowaliśmy się oprogramowaniem oferowanym w modelu chmury, ponieważ zapewnia nam ono nie tylko funkcjonalności, których potrzebujemy, ale również bezpieczeństwo inwestycji – niskie koszty wdrożenia i wyważoną opłatę miesięczną za korzystanie z oprogramowania – mówi Katarzyna Błachiewicz, Dyrektor Teatru Polonia i Och-Teatru.