TelArena – usługa platformy telefonii internetowej FreecoNet – ma już swoją własną stronę w Internecie (www.telarena.pl). Największą uwagę przyciąga interaktywny cennik oraz rozbudowany dział statystyk, który pokazuje popularność operatorów obecnych na TelArenie.
TelArena jest integralną częścią FreecoNet – platformy telefonii internetowej, która umożliwia darmowe i nieograniczone rozmowy pomiędzy zarejestrowanymi we FreecoNet użytkownikami dowolnych operatorów telekomunikacyjnych (także komórkowych). Przy wykonywaniu połączeń na numery spoza FreecoNet, wykorzystywana jest usługa TelArena. Skupia ona obecnie pięciu największych i niezależnych operatorów – Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, GTS Energis i Netia. Rywalizują oni między sobą o realizację każdego połączenia użytkownika FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który oferuje najniższą stawkę w danym kierunku.
Oprócz rozbudowanego działu z cennikiem i statystykami, nowa witryna TelAreny zawiera też podstawowe dane o usłudze, najświeższe informacje, a także opis poszczególnych operatorów telekomunikacyjnych. Na uwagę zasługuje również zakładka „Numery” – o dostępnych na TelArenie numerach geograficznych, informacyjnych (np. 0-800), a także zagranicznych. Dla klientów biznesowych przygotowano kompleksowy pakiet informacyjny, m.in. o zasadach współpracy.
FreecoNet jest platformą telekomunikacyjną stworzoną przez firmę Datera SA. Działa od września 2006 r. i cieszy się ogromną popularnością, notując w 2007 r. przyrost użytkowników na poziomie prawie 1000 proc. FreecoNet oferuje usługę telefonii internetowej, umożliwiając darmowe rozmowy pomiędzy zarejestrowanymi użytkownikami oraz najniższe stawki na połączenia poza platformę, przy wykorzystaniu modułu TelArena.