Tele2 będzie w tym roku aktywniej reklamowało usługi internetowe. Na ich promocję przeznaczone będzie większość z planowanych wydatków reklamowych szacowanych na 20 mln zł – pisze Rzeczpospolita.
– W ubiegłym roku koncentrowaliśmy się na usługach głosowych, a na Internecie o tyle, o ile zmuszały nas warunki rynkowe. W tym roku chcemy zintensyfikować sprzedaż Internetu – powiedział „Rz” Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2.
Obecnie głównym źródłem przychodów Tele2 są usługi głosowe. Korzysta z nich ok. 450 – 500 tys. abonentów. Kolejne ok. 300 tys. osób łączy się za pośrednictwem prefiksu. Operator obsługuje ich za pośrednictwem sieci TP, skutecznie odbierając jej przy tym klientów. W tym roku Tele2 zaczyna inwestycje w tzw. uwolnienie pętli lokalnej, czyli umieszczenie swoich urządzeń w centralach TP i dzierżawę linii abonenckich od operatora narodowego. Pozwala to osiągać wyższe marże na oferowanych usługach. Piotr Nesterowicz nie chce podać szczegółów tego projektu, argumentując, że dopiero zaczęły się konsultacje z TP – pisze dziennik.