Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE jest dostępne w polskim języku migowym. Prezes UKE, dążąc do zapewnienia odpowiedniej formy kontaktu osobom głuchym i niedosłyszącym z pracownikami UKE, w dniu 11 kwietnia 2016 r., we współpracy z Migam.org, uruchomił pilotażowy projekt obsługi konsumentów na infolinii CIK w języku migowym.
Pracownicy UKE, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się polskim językiem migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym informacji na temat praw konsumentów na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym. Za pośrednictwem usługi Tłumacza Migam dostępnej na naszej stronie istnieje możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia w formie wideokonferencji między niesłyszącym klientem, tłumaczem języka migowego a infolinią Centrum Informacji Konsumenckiej.
Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej UKE (tel. 22 534-91-74 i/lub 801-900-853) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 8:15–16:15.