piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE dostępne języku migowym

    Zobacz również

    Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE jest dostępne w polskim języku migowym. Prezes UKE, dążąc do zapewnienia odpowiedniej formy kontaktu osobom głuchym i niedosłyszącym z pracownikami UKE, w dniu 11 kwietnia 2016 r., we współpracy z Migam.org, uruchomił pilotażowy projekt obsługi konsumentów na infolinii CIK w języku migowym.

    - Reklama -

    Pracownicy UKE, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się polskim językiem migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym informacji na temat praw konsumentów na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym. Za pośrednictwem usługi Tłumacza Migam dostępnej na naszej stronie istnieje możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia w formie wideokonferencji między niesłyszącym klientem, tłumaczem języka migowego a infolinią Centrum Informacji Konsumenckiej.

    Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej UKE (tel. 22 534-91-74 i/lub 801-900-853) czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 8:15–16:15.

    ŹródłoUKE
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...