Firma Yealink, wiodący producent telefonów IP, ogłosiła właśnie zgodność serii telefonów T2X z centralami Genesys Alcatel-Lucent SIP Server v8.0.x, którą potwierdza stosowny certyfikat interoperacyjności. Certyfikacja rozszerza ofertę wydajnych i atrakcyjnych cenowo urządzeń na rynku IP Contact Center. Od 20 lat rozwiązania Alcatel-Lucent Genesys podnoszą wartość świadczonych usług telekomunikacyjnych i Contact Center.
Wielokanałowe rozmowy umożliwiają bezpośrednią współpracę pomiędzy wszystkimi szczeblami danego przedsiębiorstwa, co pozwala osiągnąć maksymalną jakość interakcji i wymiany informacji pomiędzy użytkownikami.
Wielokrotnie nagradzane telefony IP Yealink są dostosowane do rosnących wymagań środowiska Contact Center, a jednocześnie stanowią konkurencyjną i opłacalną alternatywę w dziedzinie rozwiązań IP Contact Center. Opierając się na specjalnie zaprojektowanej serii telefonów IP odpowiadających różnym potrzebom operacyjnym, Yealink zapewnia najlepsze wsparcie dla Contact Center. Stabilne i niezawodne współdziałanie pomiędzy Yealink i Genesys umacnia pozycję produktów Yealink i podnosi atrakcyjność oferty dla użytkowników na całym świecie.
– Certyfikacja z platformą Genesys to kamień milowy dla telefonów Yealink – powiedział Stone Lu, wiceprezes Yealink. – Umacnia pozycję firmy Yealink na rynku Contact Center, a co więcej daje naszym wspólnym klientom niezawodne i łatwe w użyciu rozwiązania, które pozwalają łączyć ludzi w nowatorski sposób.
Wyłącznym dystrybutorem telefonów marki Yealink w Polsce jest firma VoIPoint.