Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe oceny wśród 32 organizacji wyróżnionych certyfikatem „Top Employers Polska 2012”, przyznawanym za szczególne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Badanie przeprowadził Instytut Corporate Research Foundation (CRF). Po raz pierwszy TP uzyskała ten certyfikat w 2011 r. Analiza przeprowadzona przez Instytut CRF wykazała, że Telekomunikacja Polska prowadzi zrównoważoną politykę zarządzania zasobami ludzkimi.
– Cieszy nas, że uzyskaliśmy jeszcze lepsze wyniki niż w ubiegłym roku, co oznacza pozytywny trend. Dowodzi też, że nasze starania w celu stworzenie pracownikom najlepszych warunków pracy i rozwoju są przez nich doceniane. Zaangażowani, zmotywowani i wykwalifikowani pracownicy są największą wartością każdej firmy – powiedział Jacek Kowalski, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.
Analiza przeprowadzona przez Instytut CRF wykazała, że Telekomunikacja Polska prowadzi zrównoważoną politykę zarządzania zasobami ludzkimi. Wyniki badania potwierdzają, że firma jest doceniana przez pracowników za szkolenia i rozwój, wysoką kulturę organizacyjną, świadczenia podstawowe i dodatkowe oraz doskonałe warunki pracy.
Ogólnopolskie badanie przeprowadzone zostało przez Instytut CRF, jedną z wiodących instytucji specjalizujących się w międzynarodowych badaniach polityki personalnej oraz warunków pracy.