8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii – „Telesklep NETIA” – promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, który z entuzjazmem opowiada o zaletach Telewizji Osobistej Netii. Tytuł nowej kampanii – „Telesklep NETIA” – nawiązuje do popularnych telezakupów, które w spocie zostały przedstawione z przymrużeniem oka. Jej główny bohater, Tomasz Kot, jako telewizyjny sprzedawca
w komiksowej scenografii zachwala zalety Telewizji OsobistejTM Netii, dostępnej już za 34 zł miesięcznie (przy zakupie w pakiecie z usługą internetową w cenie od 45,90 zł miesięcznie).
W 30 sekundowym spocie postać, w którą wciela się Tomasz Kot opowiada o unikalnych cechach Telewizji Osobistej Netii, oferującej nie tylko programy dostępne na platformach satelitarnych i u operatorów kablowych. Telewizja Osobista to również niezwykle bogaty zestaw m.in. programów i filmów na życzenie, które dzięki multimedialnemu urządzeniu Netia Player, klienci mogą oglądać na ekranach swoich telewizorów. Ponadto w spocie po raz pierwszy Netia prezentuje nowy numer infolinii sprzedażowej: 801 801 100. Docelowo dotychczasowa infolinia (801 802 803) będzie przeznaczona wyłącznie do obsługi Klientów.
Za kreację nowego spotu odpowiada agencja Brasil, za zakup i planowanie mediów domy mediowe Carat Polska (TV) oraz Value Media (internet). Kampania reklamowa emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.