17 października 2014 r. Telewizja Polsat podpisała przedwstępną umowę zakupu 100% akcji radia Muzo.fm za 4,3 mln zł. Powstaje zintegrowany projekt muzyczny Grupy Polsat o szerokiej dystrybucji telewizyjnej, radiowej i internetowej. Muzo.fm, które 20 października br. zastąpi radio PiN, to rozgłośnia regionalna dostępna w 11 największych miastach w Polsce, a w jej zasięgu znajduje się ok. 5 mln słuchaczy.
To nowy muzyczny projekt o profilu popowo-rockowym tworzony wspólnie z zespołem telewizji Muzo.tv. Radiem kieruje Marcin Bisiorek, jednocześnie szef telewizji Muzo.tv.
– To nasze kolejne, po uruchomieniu kanału Muzo.tv, przedsięwzięcie w obszarze muzyki, dzięki któremu tworzymy zintegrowany i kompleksowy projekt muzyczny „Muzo” na wszystkich platformach dystrybucji treści: telewizji, radia i Internetu – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu Telewizji Polsat.
Nowe radio będzie ściśle współpracować zarówno z telewizją Muzo.tv, jak i serwisem muzo.pl, a synergie zostaną osiągnięte m.in. w następujących obszarach:
- marketingu projektu „Muzo”,
- wspólnej redakcji,
- dystrybucji treści muzycznych na wszystkich polach eksploatacji.
– Zakup radia i wieloplatformowy projekt „Muzo” wpisują się w naszą strategię bycia liderem rozrywki w Polsce, realizowaną poprzez tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści. Teraz także w obszarze muzyki nasi klienci będą mieli dostęp do swoich ulubionych utworów zarówno w domu, jak i poza nim, na dowolnie wybranym urządzeniu – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu.
Celem nowego właściciela jest osiągnięcie udziału w rynku słuchalności na poziomie 1% w ciągu roku od startu nowej stacji.
Za sprzedaż reklam w Muzo.fm odpowiedzialne jest Biuro Reklamy Polsat Media.