Zwołane na 26 listopada NWZA spółki TelForceOne zdecyduje o sprzedaży nieruchomości w Psarach. Jak informował zarząd, sprzedaż centrum logistycznomagazynowego może znacznie wpłynąć na wyniki dystrybutora akcesoriów do komórek za IV kwartał. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że wartość transakcji może wynieść kilka mln zł.
Największy udział w przychodach TelForceOne tradycyjnie powinny mieć marki własne, takie jak Forever, TF1 oraz Foof. Do tego spółka chce wprowadzić na rynek kolejną – Herrison. Kryje się pod nią produkt umożliwiający kierowcy dostęp do urządzeń montowanych w
samochodach.
Według prognozy finansowej, grupa TelForceOne ma wypracować w tym roku 9,2 mln zł zysku netto. Przychody sięgną 107,9 mln zł. Skonsolidowany zysk netto po trzech kwartałach wyniósł 4,5 mln zł, a przychody 73,9 mln zł. Oznacza to, że w IV kwartale zysk netto grupy powinien zbliżyć się do 5 mln zł, a przychody sięgnąć 34 mln zł.
W minionym kwartale spółka odnotowała znaczne koszty związane z inwestycjami w sieć detaliczną teletorium. Do końca roku będzie liczyła 118 punktów. W piątek ruszył pierwszy punkt teletorium w Czechach.