TelForceOne, notowany na GPW w Warszawie największy w Polsce dystrybutor akcesoriów mobilnych i elektroniki konsumenckiej oraz myPhone – producent i dystrybutor smartfonów i telefonów komórkowych, intensywnie pracują nad pozyskaniem nowych zagranicznych partnerów biznesowych. W tym celu Grupa będzie obecna na wszystkich najważniejszych światowych wydarzeniach branżowych w tym roku.
W zeszłym tygodniu dwie spółki z Grupy Kapitałowej – TelForceOne oraz myPhone wystawiły własne stoisko na Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targach elektroniki użytkowej. Podczas wydarzeń spółka myPhone przedstawiła przedpremierowo dwa najnowsze modele smartfonów z serii Infinity w wersji 3G i LTE. – Modele te wyróżnia bardzo dobra jakość wykonania i wysokie parametry techniczne. W Polsce będą dostępne w lutym br. – mówi Radosław Trzeba, Członek Zarządu myPhone. Spółka TelForceOne zaprezentowała z kolei szeroką gamę akcesoriów do urządzeń mobilnych – projektowanych w Polsce i oferowanych pod własnymi markami Forever oraz GreenGo.
W I kwartale 2015 r. spółki z Grupy TelForceOne wezmą udział jeszcze w trzech istotnych imprezach dla światowej branży technologii mobilnych: w targach Distree EMEA 2015 w Monaco, MWC 2015 w Barcelonie oraz CeBIT 2015 w Hanowerze. Produkty TelForceOne i myPhone zostaną zaprezentowane wśród najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń. – Kilka lat temu produkowaliśmy jedynie telefony o uproszczonej funkcjonalności, dzisiaj w naszych smartfonach wykorzystujemy technologię i oprogramowanie na najwyższym światowym poziomie – mówi Radosław Trzeba, Członek Zarządu myPhone.
W targach wezmą udział również przedstawiciele kluczowych dystrybutorów i największych internetowych sieci sprzedażowych. – Udział w tak ważnych wydarzeniach branżowych to nie tylko istotny element promowania naszych marek, ale także doskonała okazja dla Grupy na pozyskanie nowych, cennych kontaktów biznesowych – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.
Grupa od lat bierze udział w najważniejszych wydarzeniach branżowych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Jednak ten rok będzie charakteryzował się dużo większą aktywnością w tym zakresie. – Udział Grupy w targach Distree EMEA, MWC oraz CeBIT jest już potwierdzony, ale planujemy pojawić się także na kilku innych. Efektywność działań podejmowanych podczas takich wydarzeń jest znacząca i stanowi ważny punkt w obszarze promocji i budowania relacji z partnerami biznesowymi TelForceOne. Tym bardziej, że w tym roku chcemy rozszerzyć naszą działalność także poza rynki europejskie – dodaje Wiesław Żywicki.