Teletorium – ogólnopolska sieć franczyzowa należąca do Grupy TelForceOne – otworzy do końca 2011 roku co najmniej 9 nowych punktów sprzedaży. Tym samym liczba stoisk sprzedażowo-usługowych spółki zwiększy się do 90 punktów handlowych. Salony Teletorium, zlokalizowane w galeriach handlowych na terenie całej Polski, oferują telefony komórkowe i akcesoria GSM. Teletorium stanowi szybko rozwijający się segment działalności Grupy TelForceOne.
Od stycznia do września 2011 roku spółka Teletorium otworzyła 8 nowych punktów. W październiku powstanie 7 kolejnych stoisk, a w całym 2011 rok sieć powiększy się łącznie o 17 salonów handlowo-usługowych.
– Od początku 2011 roku powiększyliśmy sieć Teletorium o nowe punkty w galeriach handlowych, w takich miastach, jak: Wrocław, Kłodzko, Opole, Głogów, Łódź oraz Warszawa. Kolejne stanowiska zamierzamy otworzyć m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Częstochowie. Dynamika z jaką rozwija się Teletorium pokazuje, że jest to spółka w bardzo dobrej kondycji finansowej – powiedział Wiesław Żywicki, Prezes Zarządu Spółki TelForceOne.
Teletorium to sieć punktów, w których prowadzona jest sprzedaż i skup telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM. Salony Teletorium oferują także usługi serwisowe. Spółka działa od 2004 roku, a od roku 2008 jest siecią franczyzową.