TelForceOne SA podpisała umowę dystrybucyjną z Mobile Entertainment Company S.A. – nowym operatorem komórkowym – MobilKing. Firmy będą współpracować w zakresie dystrybucji usług i produktów przedpłaconych. Umowa weszła w życie 3 marca br. i została zawarta na czas nieokreślony.
MobilKing to nowy operator komórkowy skierowany do prawdziwych mężczyzn. Startery i doładowania dostępne są w sprzedaży od lutego 2008 roku. Oferta została dopasowana do męskich potrzeb, skupiona na sporcie i rozrywce. Użytkownicy mogą w telefonie kontrolować m.in. wyniki meczów piłkarskich na żywo. Produkty i usługi nowego operatora charakteryzuje przejrzystość i niska cena. Do końca 2008 roku MobilKing planuje pozyskać 200 tys. klientów. Współpraca z TelForceOne na pewno pomoże operatorowi w realizacji tego planu. TelForceOne stanowi doskonały kanał dystrybucji umożliwiający szeroki dostęp do produktów MobilKing. Produkty trafią do punktów GSM oraz lokalnych hurtowni.
Więcej o nowym operatorze można przeczytać w artykułach: „Ruszyła sprzedaż starterów Mobilking” i „MobilKing operator dla prawdziwego twardziela”.