Od początku września konsultanci Telmon prowadzą dwie kampanie dla nowego klienta – firmy Polkomtel. Zlecenie dla partnera telekomunikacyjnego realizują agenci z toruńskiego oddziału Telmon. W ramach kampanii sprzedażowo-marketingowych konsultanci Telmon wspierają firmę Polkomtel w dwóch projektach. Pierwszym jest dosprzedaż dodatkowych usług dla klientów sieci Plus, drugi natomiast dotyczy przejścia z kart pre-paid na usługi mix i abonament.
– Cieszymy się, że nasze doświadczenie w branży call center zostało dostrzeżone i docenione przez firmę Polkomtel, która zdecydowała się powierzyć nam kontakty ze swoimi klientami – komentuje Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon. – Jesteśmy pewni, że nasza współpraca przyniesie zakładane efekty.
Poprzez działania telemarketingowe sprzedawany będzie cały wachlarz usług dostępnych w ramach telekomunikacji (abonamenty, mix) wraz z nowoczesnymi aparatami telefonicznymi lub bez (sama karta SIM), a także usługi internetowe wraz ze sprzętem, czyli modemami, laptopami i tabletami.
Na potrzeby nowego klienta Telmon stworzył indywidualny zespół telemarketerów, który został odpowiednio przygotowany do obowiązków – poza standardowymi szkoleniami sprzedażowymi przeszedł szkolenia z wiedzy produktowej, która stanowi fundament pracy agenta.
– We wrześniu dla Polkomtela pracowało 20 konsultantów, a w październiku zasililiśmy zespół agentów jeszcze dodatkową piątką – dodaje Artur Kapacki.
Projekt podlega dynamicznemu rozwojowi, dlatego Telmon będzie poszerzać team pracujący dla Polkomtela. To szansa nie tylko dla konsultantów już pracujących w toruńskim oddziale firmy, ale i dla tych, którzy dopiero przymierzają się do pracy w Telmon.
– W każdym projekcie potrzebne są osoby z dużym doświadczeniem i znajomością specyfiki działania naszego call center, ale liczy się także świeża krew, która dynamizuje zespół i czasem zmienia jego podejście do codziennej pracy. Jesteśmy niezwykle otwarci na nowych ludzi w naszej firmie, dlatego zapraszamy do współpracy osoby szukające rozwoju w zawodzie telemarketera. Od kandydatów wymagamy poprawnej dykcji, otwartości, łatwości w nawiązywaniu relacji z klientami, a także pasji – tłumaczy Monika Stępień, dyrektor ds. kadr i administracji w Telmon.
Cele dotyczące kampanii dla Polkomtela ustalane są na każdy miesiąc i dotyczą liczby pozyskanych i skonwertowanych klientów.
Polkomtel to kolejny klient z branży telekomunikacyjnej, Telmon od 2012 roku współpracuje z Netią.