T-Mobile uruchomił ogólnopolską kampanię, która zachęca wszystkich do przetestowania najlepszej sieci operatora. Już od jutra startuje druga odsłona kampanii, skierowana do klientów spoza magentowej sieci. T-Mobile z pompą celebruje fakt, że po raz kolejny zdobył certyfikat Best in Test, który potwierdza, że operator dysponuje najlepszą siecią w kraju. W ramach kampanii każdy może otrzymać bezpłatną paczkę 20 GB Internetu.
Już blisko 40 000 darmowych pakietów zostało aktywowanych do tej pory, ale T-Mobile intensyfikuje działania reklamowe tym razem kierując je szczególnie do klientów spoza sieci.
Klienci innych operatorów, którzy chcieliby się przekonać o jakości najlepszej sieci, mogą zgłosić się po bezpłatne startery z pakietem 20GB ważnym przez 7 dni. Można je odebrać w każdym sklepie T-Mobile lub zamówić za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem skorzystania ze startera jest jego rejestracja, oraz przekazanie danych kontaktowych.
Dla przypomnienia, klienci T-Mobile mogą aktywować paczkę 20 GB za darmo wysyłając bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120.
Kampania, obejmuje działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
gratis
jak nic nie trzeba placic to niech sobie biora ci co chca do przetestowania