W poniedziałek, 6 października ruszył główny etap urodzinowego Interneturnieju Netii. Do 19 października wszyscy użytkownicy internetu mogą wziąć udział w konkursie i co trzy minuty wygrywać nagrody.
Od 22 września trwa pierwsza faza specjalnego urodzinowego Interneturnieju Netii. W ciągu tych dwóch tygodni stronę konkursu www.netia18.pl odwiedziło ponad ćwierć miliona internautów. Dotychczas jednak nagrody mogli wygrywać tylko abonenci Netii lub TELE2. Teraz każdy internauta może wygrać prezent z okazji osiemnastki Netii!
Zasady Interneturnieju są proste – na stronie www.netia18.pl od 6 do 19 października co 180 sekund, będą pojawiać się pytania z najróżniejszych dziedzin: sportu, filmu, muzyki, itp. Osoba, która jako pierwsza (licząc od momentu emisji pytania) udzieli poprawnej odpowiedzi wygra przypisaną do danego pytania nagrodę. Co więcej, uczestnicy będą mogli zobaczyć o co będą grać również w kolejnych pytaniach.
W Interneturnieju można wygrać darmowy Internet Netii na 2 lata, netbooki i drukarki HP, iPody Shuffle, kamery internetowe, zestawy do odbioru telewizji n i wiele innych atrakcyjnych nagród.
Partnerami konkursu są: telewizja nowej generacji n, HP oraz MTV Polska. Patronem medialnym konkursu jest serwis o2.pl.
Pomysłodawcą konkursu jest Agencja Change Connections.
gram
Dobrze ze teraz odczytalem tego newsa bo zupelnie nie widziałem nic o urodzinach, ale super sprawa juz sie loguje na stronke i gram.
netia
hehe 🙂 interneturniej 🙂 dobrzy są. w każdym razie bardzo pomysłowi 🙂 i to się dziś w biznesie liczy najbardziej. zresztą po liczbie odwiedzin na stronie z konkursem widać od razu, że im się opłaca to wszystko.
Do roboty
A więc czas wziąć się do roboty. Nagrody leżą na ulicy, wystarczy się pobawić z pytaniami. Gdybym miał tylko więcej czasu, to bym powalczył o te przyjemności, które przygotowała Netia.
netia
no i super, że każdy może spróbować powalczyć o nagrody teraz. w końcu o to również chodzi, żeby zdobyć przy okazji trochę dodatkowych klientów. netia pokazuje już po raz kolejny w sumie, że jest otwarta na klienta i boi się wydać trochę pieniędzy, żeby klient zainteresował się jej usługami. tak trzymać.