Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange znów usiłuje wprowadzić w błąd klientów. Plus ma kolejną atrakcyjną promocję i zaprasza do testowania superszybkiego internetu LTE za jedyne 9 zł! Od 21 marca wszyscy, którzy jeszcze nie zdążyli zapoznać się z wyjątkowymi osiągami i działaniem superszybkiego internetu LTE mogą skorzystać z nowej promocji Plusa. Przez pierwsze 7 dni kontraktu można testować nasz internet bez opłaty abonamentowej z wybranych
routerem domowym WiFi lub modemem LTE. Jedyny koszt to opłata aktywacyjna 9 zł.
Promocja jest dostępna po podpisaniu umowy na 12 lub 24 miesiące i wyborze każdego z dostępnych abonamentów. Im wyższy wybrany pakiet, tym więcej GB w promocji.
Osoby, które po okresie testów zrezygnują z umowy, nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów – oprócz opłaty aktywacyjnej.
Promocja „Testuj LTE za 9 zł” jest również dostępna w ofercie internetu w Cyfrowym Polsacie.
Najlepszy mobilny internet o największym zasięgu już od 14,90 zł miesięcznie!
Internet LTE pozwala użytkownikowi na bardzo komfortowe i superszybkie korzystanie z zasobów sieci: pobieranie dużych plików, dzielenie się nimi, bezproblemowe korzystanie z aplikacji, gier, chatów, komfortowe oglądanie filmów bez buforowania i zakłóceń.
Technologia LTE w Plusie i Cyfrowym Polsacie umożliwia pobieranie danych z prędkością aż do 150 Mb/s.
To również największy zasięg tej nowoczesnej technologii w kraju – może z niej skorzystać blisko 26 mln Polaków, czyli 2 na 3 mieszkańców naszego kraju.
Oferta internetu w Plusie to także:
- abonament już od 14,90 zł miesięcznie,
- nielimitowane przeglądanie zwykłych stron www, YouTube oraz ipla.
Internet w Plusie szybszy od Neostrady i z powodzeniem pełni rolę internetu domowego!
Według wszystkich dotychczasowych zestawień niezależnego rankingu Speedtest.pl:
Internet oferowany przez Plusa jest szybszy od Neostrady i dystansuje innych operatorów mobilnych (źródło: ranking z lutego 2014 http://www.speedtest.pl/ranking_isp).
Portal Speedtest.pl mierzy maksymalne prędkości uzyskiwane przez użytkowników u wszystkich dostawców internetu w Polsce, a uzyskane wyniki to średnia ze wszystkich próbek testowych w każdej technologii. A więc w przypadku Plusa jest to średnia prędkość wszystkich dostępnych łączy, a więc nie tylko LTE czy HSPA/HSPA+, ale również EDGE, a nawet GPRS.
Według przeprowadzonego we wrześniu 2013 r. (źródło: Badanie Grupy IQS „Zmień internet domowy na Plusa”, Listopad 2013. Baza: Osoby, które zakupiły ofertę Plus Internet we wrześniu 2013, n=1000) badania wśród osób, które skorzystały z oferty operatora:
- 7 na 10 nowych klientów potwierdza, że używa internetu Plusa jako domowego,
- aż 9 na 10 nowych klientów Plus Internet deklaruje zadowolenie z zakupu.
Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange usiłuje wprowadzić w błąd klientów
Jeśli konkurencja w swoich działaniach marketingowych odnosi się do naszych kampanii reklamowych to dobrze by było, gdyby robiła to uczciwie. Zarówno oferta, parametry techniczne internetu sieci Plus, jak i wyniki badań i testów są najwyraźniej bardzo bolesne dla Neostrady. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Orange próbował swoich racji dochodzić w wielu sądach na terenie całego kraju, gdzie wszystkie jego wnioski zostały oddalone lub odrzucone. Dziś próbuje swoich sił w reklamie porównawczej, w której manipuluje danymi.
We wrześniu ubiegłego roku apelowaliśmy do naszej konkurencji o podawanie prawdy w swoich reklamach i nie żonglowanie danymi wprowadzając w błąd klientów. Dziś widzimy reklamę, w którym liczba i tempo podawania informacji drobnym druczkiem stanowi wyzwanie nawet dla adeptów kursu szybkiego czytania, a zaprzeczają tym eksponowanym na dużej planszy oraz odczytywanym przez lektora.
Znów chcemy więc zadać publicznie pytania, tym razem odnoszące się do najnowszej telewizyjnej „pomarańczowej produkcji”:
- Czy na dużej planszy w końcówce spotu reklamowego Neostrady, na której porównano ofertę Orange z ofertą Plusa, specjalnie zatajono fakt, że w przypadku Plusa klient z niej korzystający otrzymuje dwa supernowoczesne tablety i router?
- Czy w swojej reklamie Orange, podając przez lektora koszt 49 zł, a drobnym drukiem dopisując 29,94 zł, tradycyjnie starało się ukryć całkowity miesięczny koszt ponoszony przez klienta Neostrady, który wynosi prawie 80 zł?
- Czy duża plansza pokazana w końcówce wspomnianej reklamy ma na celu wprowadzanie klientów błąd co do czasu trwania umowy w Plusie i przekonanie go, że są to 4 lata, podczas gdy naprawdę klient podpisuje umowę w Plusie na 2 lata?
- Czy pokazując drobnym druczkiem, że maksymalna prędkość internetu w przedstawionej ofercie Orange to „do 10 Mb/s”, tradycyjnie „zapomniano” wspomnieć, że w Plusie nie ma żadnych operatorskich ograniczeń prędkości danych?
Plus jescze nie zestawił internetu za 14,90 zł w Plusie z ofertą 108,24 miesięcznie w Orange.