Startuje nowa edycja konkursu „Testuj z Orange”. Tym razem do testów trafią dwa modele od Motoroli: One Macro i One Zoom. Jury konkursowe wybierze 10 testerów. Nagrodą główną jest Motorola Razr, a pozostałe to testowane modele – One Macro i One Zoom. Do konkursu zapraszamy osoby aktywne w mediach społecznościowych. Prowadzisz profile o dotyczące technologii, mody, podróży? Rejestracja trwa do 27 marca, a listę testerów poznamy 3 kwietnia.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie www.testuj.orange.pl
Kryterium wyboru jest jakość i popularność kanałów social media oraz kreatywna odpowiedź na pytanie, co wyróżnia Motorolę Razr spośród innych smartfonów. W kolejnym kroku wybrani testerzy trafią dwóch grup. Jedna z nich przetestuje Motorolę One Macro, druga – One Zoom.
Sprawdzaj funkcje, dziel się wrażeniami
W drugim etapie uczestnicy otrzymają cztery zadania. W zależności od modelu telefonu będą one związane z wykonaniem zdjęć w trybie nocnym, wykorzystaniem funkcji Gesty Moto lub trików związanych z funkcją rozmycia tła.
W czasie testów uczestnicy będą publikować efekty działań w swoich kanałach społecznościowych z hasztagiem #testujzOrange. Posty konkursowe testerów trafią także na stronę www.testuj.orange.pl tak aby każdy zainteresowany przebiegiem konkursu mógł śledzić online jego przebieg.
Na zakończenie każdy uczestnik otrzyma ankietę z prośbą o odpowiedzi na pytana o dany model telefonu. Podsumowanie ankiet przeczytacie w Poradniku Orange.
Nagrody: Razr, One Zoom, One Macro
Trzech najlepszych testerów otrzyma nagrody. Będą to testowane telefony, a nagrodą główną będzie Motorola razr. Najważniejszymi kryteriami oceny będą: jakość, efektywność i wizualna strona wykonania wszystkich zadań.
Regulamin konkursu znajdziecie na www.testuj.orange.pl
To już 21. edycja konkursu „Testuj z Orange”. Konkurs to okazja do osobistego sprawdzenia wszystkich funkcjonalności testowanych urządzeń. Obecna edycja ma jeszcze jeden wyjątkowy element – daje uczestnikom możliwość zaprezentowania siebie i swoich profili w mediach społecznościowych oraz dotarcia do szerokiego grona odbiorców.