T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat. 31 marca 2017 roku Narodowy Bank Polski poinformował rynek o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie przez 48 miesięcy usług telefonii
komórkowej i konwergentnej. Przetarg wygrał T‑Mobile Polska, który za określone w specyfikacji usługi zaproponował cenę 7 363 640,44 złotych brutto wygrywając z Orange Polska, który wycenił kontrakt na 7 787 161,92 złote brutto. T‑Mobile Polska dostarczył wszystkie usługi i urządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego i obecnie świadczy usługi telefonii komórkowej i konwergentnej dla Narodowego Banku Polskiego.
31 grudnia 2016 roku Narodowy Bank Polski opublikował warunki dotyczące zamówienia usług telefonii komórkowej i konwergentnej w trybie przetargu nieograniczonego, w którym jedynym kryterium wybory dostawcy była zaoferowana przez niego cena. Specyfikacja obejmowała dostarczenie usług do centrali NBP w Warszawie oraz Oddziałów Okręgowych w ilości około 1 700 kart SIM dla usług głosowych oraz około 400 kart SIM przeznaczonych do transmisji danych wraz z urządzeniami spełniającymi określone wymagania techniczne m.in. obsługę szyfrowanych sprzętowo kontenerów danych zintegrowanych z platformą MDM (Mobile Device Management) gwarantującą zachowanie określonych standardów bezpieczeństwa. Jak również realizację usług telefonii konwergentnej dla określonej numeracji wraz z platformą umożliwiającą pełne zarządzanie usługami, usługę masowej wysyłki wiadomości SMS, obsługę infolinii oraz rezerwowe łącza głosowe z zapewnieniem dostępności 24/7/365.