T‑Mobile rozpoczyna właśnie drugą odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii. W T‑Mobile 80% połączeń odbieranych jest w ciągu minuty. Użytkownicy oczekują od operatorów dobrej jakości połączeń, szybkiej transmisji danych, ale także sprawnie działającej obsługi klienta. Każdy z nich ceni swój czas i liczy na szybką reakcję na swoje zapytanie.
Jedną z najczęstszych bolączek klientów jest długie oczekiwanie na połącznie z konsultantem infolinii. T‑Mobile stawia czoła nonsensom w branży telekomunikacyjnej i udowadnia, że ma nie tylko świetną sieć, ale również sprawnie działające call-center.
– Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90% klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów – mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.
– Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T- Mobile ds. Rynku Prywatnego.
Możliwość kontaktu zawsze i wszędzie
W T‑Mobile klienci otrzymują kompleksową obsługę, bo mogą kontaktować się z konsultantami poprzez m.in., chat, Messenger czy właśnie infolinię. Ponadto IVR przygotowany został przy współpracy z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, decydowali o różnych funkcjonalnościach oraz wybrali głos nowej lektorki. A co najważniejsze – wdrożenia te skróciły czas potrzebny na wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund.
T‑Mobile wyróżnia też wewnętrzny, wykwalifikowany zespół pracowników w dziale obsługi klienta, który bardzo dobrze zna bieżące oferty i jest w stanie szybko rozwiązać większość spraw osób dzwoniących. Osobisty kontakt z użytkownikami jest właśnie kluczową kwestią sprawnie funkcjonującej infolinii w T‑Mobile.
To nonsens, że infolinia szarpie ci nerwy
W ramach kampanii przygotowany został spot wizerunkowy, z udziałem aktorki – Magdaleny Boczarskiej. Widzimy w nim frustrację jaka ogarnia klientkę czekającą długo na połączenie z konsultantem infolinii.
Spot reklamowy można obejrzeć poniżej:
Kampanię wspiera także 15 sek spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A40 za 1 zł.
Najnowsza odsłona kampanii „Bez nonsensów” prowadzona będzie w telewizji, kinie i Internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także poprzez materiały POS.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
obsluga
Kampania na poziomie bez żadnego' brawo ty- brawo nie ty' a t-mobile rozpoczęło trend robienia porzadku w obsłudzie klienta w sektorze telekomunikacji