4 października br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raporty ze statystykami przenoszalności numerów stacjonarnych i komórkowych w trzecim kwartale 2017 roku. T‑Mobile Polska z pozytywnym wynikiem ponad 10 tysięcy numerów uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych spośród czołowej czwórki operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W przypadku przenoszalności numerów stacjonarnych T‑Mobile Polska zakończył kwartał z najlepszym bilansem na rynku.
W trzecim kwartale T‑Mobile Polska uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych spośród czołowej czwórki operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W tym czasie T‑Mobile pozyskał z innych sieci 109,8 tysiąca numerów komórkowych, oddając jedynie 99 tysięcy numerów. Dzięki temu bilans przenoszalności numerów komórkowych dla T‑Mobile jest pozytywny i wynosi 10 303 numery. W przypadku wyników przenoszalności numerów stacjonarnych T‑Mobile Polska, podobnie jak miało to miejsce w ubiegłym roku, zakończył trzeci kwartał z najlepszym bilansem spośród wszystkich operatorów.
– Cieszymy się, że klienci doceniają zmiany, które zachodzą w T‑Mobile i częściej wybierają naszą sieć. Od dawna jesteśmy liderem w przenoszalności numerów stacjonarnych, a teraz poprawiliśmy nasze wyniki na rynku mobilnym. Z całą pewnością na ten wynik miały wpływ zmiany w komunikacji marki, obsłudze klienta oraz rozbudowa sieci sprzedaży. Naszym celem jest najwyższa satysfakcja klientów i dzięki temu uzyskanie pozycji sieci pierwszego wyboru na rynku telekomunikacyjnym – powiedział Andreas Maierhofer, CEO T‑Mobile Polska.
W 2017 roku T‑Mobile Polska wyraźnie poprawił wyniki zarówno w zakresie pozyskiwania jak i utrzymania klientów w procesie przenoszalności numerów komórkowych. W porównaniu do trzeciego kwartału 2016 roku operator zwiększył o 81% liczbę numerów pozyskanych z rynku równocześnie zmniejszając o 26% liczbę numerów oddawanych innym operatorom.