Wyświetlanie stanu konta przed zalogowaniem, sprawdzanie pełnej historii transakcji i dokonywanie błyskawicznych przelewów – przede wszystkim tego oczekują klienci od bankowych aplikacji mobilnych. To, że banki potrafią iść z duchem czasu i wsłuchiwać się w głosy klientów, udowadnia najnowsza aplikacja ING Banku Śląskiego. Aplikacja Moje ING mobilne zostanie udostępniona klientom w połowie czerwca obecnego roku. „Główny cel stworzenia nowego produktu to odpowiedź na zmieniające
się potrzeby klientów.
– Poprzednią aplikację mobilną wdrożyliśmy już jakiś czas temu, ale klienci zwracali uwagę, czego chcą jeszcze. W nowej aplikacji dostarczamy te oczekiwane rozwiązania – mówi serwisowi infoWire.pl Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.
Klienci korzystający z aplikacji będą mogli logować się do systemu odciskiem palca lub PIN-em bez konieczności podawania loginu. Będzie też możliwość obejrzenia stanu konta w postaci kwotowej lub procentowej przed zalogowaniem. Co ważne, wprowadzenie tych, a także innych, udogodnień nie odbyło się kosztem bezpieczeństwa. W przyszłości aplikacja zostanie wzbogacona o kolejne funkcje, między innymi pozwalające na płatności BLIK i HCE. Planowane jest również wdrożenie wersji dla przedsiębiorców.
Moje ING mobilne będzie dostępne na systemy iOS, Android i Windows Phone 10.