1 października do zespołu UPC Polska dołącza Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu UPC Polska. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy. Ostatnio Tomasz pełnił funkcję Dyrektora Marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej tej spółki. Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat.
Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota. Tomasz Izydorczyk będzie bezpośrednio raportował do prezesa UPC Polska Ramiro Lafarga.