Przy okazji produkcji nowego sporu reklamowego Netii, Tomasz Kot, tym razem według własnego scenariusza, nagrał kilka krótkich filmów, w których zachęca do przejścia na e-Fakturę Netii. „(…) i faktuła to jest więcej dzew” – tak Tomasz Kot, w stroju kowboja, namawia do zrezygnowania z tradycyjnej, papierowej faktury i przejścia na taką w formie elektronicznej. To pierwszy z trzech klipów, który promuje rezygnację z faktury papierowej na e-FAKTURĘ w Netii.
Powstały one na planie najnowszego spotu reklamującego usługę Netia FOTONTM, którego emisja rozpoczęła się 3 lipca br.
– Autorem scenariuszy filmów promujących e-FAKTURĘ jest sam Tomasz Kot i powstały one bez udziału agencji reklamowej, podczas nagrywania spotu reklamującego Netia FOTON. W tej chwili, z e-FAKTUR korzysta ponad 38 proc. klientów Netii, a mamy nadzieję, że dzięki tym spotom będzie ich jeszcze więcej. – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.
Kolejne filmy będą pojawiać się w sieci w odstępie kilkunastu dni. Promowane będą na portalu YouTube oraz na specjalnie stworzonej w tym celu stronie efaktura.netia.pl.
e-FAKTURA Netii to szereg korzyści: ochrona środowiska, komfort dokonywania płatności, bezpieczeństwo danych, porządek w dokumentach i oszczędność miejsca na zbędną makulaturę.