Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver – wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.
Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością, aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami. Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach. Wg większości Polaków, Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.
Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk – „Orzełek dla Polaków w Vancouver” – okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.
Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku. W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach. Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy, Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.