sobota, 21 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TP najcenniejszą polską marką

    Zobacz również

    Telekomunikacja Polska zwyciężyła w rankingu najcenniejszych polskich marek MARQA 2006, publikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”. Firma jest na czele tego zestawienia od początku jego istnienia, tj. od trzech lat.

    - Reklama -

    Wartość marki TP wyceniana jest na 2,6 mld zł, kolejne miejsca zajmują PKN Orlen (2,4 mld zł) i PZU (1,9 mld zł). Łącznie 250 najcenniejszych polskich marek wartych jest 34 mld zł.

    „Marka jest uznawana za istotę współczesnej konkurencji. Dlatego zwycięstwo w rankingu najcenniejszych polskich marek jest dla TP najwyższym prestiżem, a jednocześnie zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości i wiarygodności” – powiedział Marek Hancke, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej.

    Ranking najcenniejszych polskich marek redakcja „Rzeczpospolitej” tworzy we współpracy z firmą doradczą Ernst&Young oraz firmą badającą rynek ACNielsen.

    ŹródłoTP
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Trenuj mądrzej dzięki spersonalizowanym planom treningowym Garmin Coach

    Firma Garmin (NYSE: GRMN) ogłosiła dziś aktualizacje aplikacji Garmin Coach – bezpłatnych planów treningowych dla biegaczy i kolarzy –...