Już w przyszłym roku w Polsce mogą pozostać tylko dwie marki z Grupy TP – sama Telekomunikacja Polska i Orange. Pozostałe funkcjonujące dziś w ramach grupy znikną. To wstępne założenia programu konsolidacji marek W ramach Grupy France Telecom, który będzie wdrażany przez najbliższe kilkanaście miesięcy. – pisze „Gazeta Prawna”
– Teoretycznie niejawny program odkrywa coraz więcej faktów. Pierwszym posunięciem była zmiana logo Telekomunikacji Polskiej. Teraz wygląda ono identycznie, jak jej właściciela France Telecom. Pierwsza poważna operacja zakończy się w poniedziałek – zniknie marka Idea (komórkowy filar TP), a pojawi się Orange (komórkowy filar FT). Mobilny serwis Świat Idei od poniedziałku stanie się Orange World. Po Idei ma przyjść czas na kolejne. Zniknąć ma nawet Neostrada, która Telekomunikacji Polskiej ostatnio się bardzo dobrze sprzedawała. Podobny los może spotkać Wirtualną Polskę. – informuje „Gazeta Prawna”