niedziela, 20 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    TP S.A pomoże w organizacji Euro 2012

    Zobacz również

    Dziś Telekomunikacja Polska, PZPN, TVP, Polskie Radio i Fundacja „Teraz Polska” podpisały porozumienie, które ma przyczynić się do sukcesu Polski przy organizacji Euro 2012. Firmy deklarują współpracę przy zapewnieniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych i medialnych.

    - Reklama -

    Przygotowanie do Euro 2012 to nie tylko budowa stadionów, hoteli i autostrad. Polska musi zapewnić niezbędne do sprawnej obsługi zaplecze telekomunikacyjne, które będzie służyć organizatorom, dziennikarzom i kibicom z całego świata. Gwarantujemy, że przygotujemy rozwiązania najwyższej klasy, zapewniające jednocześnie niezbędny poziom bezpieczeństwa – powiedział Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

    Porozumienie TP, PZPN, TVP, PR i Fundacji „Teraz Polska” umożliwi koordynację działań i niezbędnych inwestycji, które firmy muszą przeprowadzić przed imprezą.

    Budowa nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej ma zapewnić nie tylko sprawną obsługę Euro 2012, ale również przynieść korzyści po imprezie. Inwestycje na stadionach i innych obiektach powinny być tak przygotowane i przeprowadzone, aby po mistrzostwach mogły one pełnić rolę centrów sportu, rozrywki i biznesu, a do tego niezbędne są najnowocześniejsze usługi telekomunikacyjne.

    TP będzie też współpracować z partnerami ukraińskimi, aby transmisje z meczów i wymiana informacji między obydwoma krajami była na światowym poziomie. Operator prowadzimy już wstępne rozmowy z przedstawicielami ukraińskiej branży telekomunikacyjnej na temat zakresu współpracy w zapewnieniu dostępności usług telekomunikacyjnych podczas mistrzostw.

    Z przeprowadzonych przez TP inwestycji skorzystają zwłaszcza mieszkańcy miast, które będą gościć piłkarzy i kibiców oraz wschodnie regiony kraju.

    ŹródłoTP S.A
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Reklama ze znaną osobą? Uważaj, to może być oszustwo

    Reklama z wizerunkiem znanej osoby, który zachęca do inwestowania? Krótkie wideo, w którym przekonują Cię, że to bezpieczny sposób...