Opisany przez Super Nowości przypadek dotyczy dwóch rzeszowskich firm Sagier i Horyzont, które nie mogą sie doprosić naprawy Neostrady założonej jeszcze w sierpniu !
Jak
czytamy dalej w SN od 33 dni firmy bezskutecznie próbują uznania
reklamacji. Nie pomagają dziesiątki telefonów i pisemne wnioski
właścicieli z prośbą o naprawę telekomunikacja pozostaje obojętna.
Biuro
jednej z firm znajduje sie w budynku, w którym nie ma możliwości
podłączenia internetu przez innego operatora, bo w budynku jest
okablowanie należące
tylko do telekomunikacji.
Właściciel był zmuszony przenieść tymczasowo biuro do innego budynku co
naraziło go na dodatkowe koszty wynajmu. Natomiast druga agencja
korzysta obecnie z internetu dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionych firm.
Telekomunikacja obiecuje poprawę –
Uznaliśmy reklamację klientów. W ciągu najbliższych dwóch – trzech dni
w firmie uruchomiony zostanie DSL – zapewnia Izabella Szum, szefowa
biura prasowego Telekomunikacji Polskiej w Krakowie. – W kolejnych
rachunkach przesłanych naszym klientom zostaną oni zwolnieni z części
opłat za połączenie internetowe – czytamy w Super Nowościach
Do naszej redakcji napłynęła wiadomość od jednego z czytelników , który napisał: „Rok
temu złożyłem zamówienie na założenie numeru telefonu i usługi
Neostrada TP. Do dnia dzisiejszego nikt sie nie pojawił :). Obecnie
korzystam z innego dostawcy internetu, telefonii VoIP i cieszy mnie
fakt, że nie mam nic wspólnego z tą firmą – Pozdrowienia dla całej
telekomunikacji polskiej.”
Jak można wywnioskować ignorowanie klientów w TP S.A nie jest niczym
nowym. Możemy jedynie mieć nadzieję, że kiedyś będziemy mieszkać w
piękniejszym kraju pozbawionym jakości usług monopolisty.