Telekomunikacja Polska jako pierwsza wprowadza na rynek usługę Business Everywhere, która umożliwia bezpieczne korzystanie z korporacyjnej sieci komputerowej nie tylko w pracy, ale również w domu, w siedzibie klienta i w podróży, w Polsce oraz 140 krajach świata.
Business Everywhere jest idealnym rozwiązaniem dla handlowców, telepracowników i wszystkich tych, którzy większość czasu spędzają poza siedzibą firmy. Teraz, dzięki dostępowi do firmowych danych będą mogli on-line wprowadzać zamówienia, wystawiać faktury, sprawdzać stany magazynowe czy prezentować klientowi informacje dostępne w firmowej sieci.
Użytkownicy sami mogą wybrać sposób łączenia z siecią korporacyjną. Do dyspozycji mają wdzwaniany dostęp (ISDN, PSTN), dostęp szerokopasmowy (ADSL) oraz dostęp bezprzewodowy (WiFi, GPRS, EDGE, UMTS).
By skorzystać z nowej usługi poprzez sieć stacjonarną wystarczy mieć przenośny komputer z zainstalowaną aplikacją Access Companion, specjalny token oraz kod PIN, które dostarczy klientom TP. W przypadku dostępu bezprzewodowego użytkownik Business Everywhere będzie musiał mieć również kartę WiFi, GPRS lub EDGE.
W ramach Business Everywhere TP zapewnia:
– bezpieczny dostęp do sieci korporacyjnej, niezależnie od miejsca i czasu, – międzynarodowy zasięg w 140 krajach świata, – separację połączeń do sieci korporacyjnej od innego rodzaju połączeń, np. do Internetu, – bezpieczny system autoryzacji użytkownika, – ofertę dostosowaną do potrzeb, – wsparcie techniczne przy uruchomieniu i korzystaniu z usługi przez 24 h na dobę.
Pełną informację o usłudze można uzyskać pod numerem błękitnej linii TP biznes 9330.