piątek, 20 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TP w trójce najcenniejszych polskich marek

    Zobacz również

    Telekomunikacja Polska jest trzecią, najcenniejszą polską marką – ocenia najbardziej opiniotwórczy krajowy ranking MARQA 2008, opublikowany dziś przez dziennik „Rzeczpospolita”.

    - Reklama -

    Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wycenia wartość marki TP na 2,2 mld zł. Jest ona liderem wśród firm telekomunikacyjnych, wyprzedziła m.in. marki operatorów komórkowych Era (6), Plus (8) oraz Dialog (77) i Netię (113).

    Siła marki TP budowana jest konsekwentnie od lat. Od początku istnienia rankingu, tj od 5 lat, TP zawsze znajduje się w czołówce najcenniejszych polskich marek. W latach 2004-2006 TP zajmowała pierwsze miejsce.

    Według organizatorów, ranking jest jedynym w Polsce zestawieniem marek, które opiera się na twardych danych finansowych, połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów.

    ŹródłoTP S.A.
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...