Internetowy serwis przelewów międzynarodowych TransferGo uruchomił rozliczenia BLIK jako kolejną metodę płatności. Od teraz wszyscy użytkownicy platformy TransferGo w Polsce, których liczba stale rośnie, będą mogli zapłacić BLIK-iem przelewając pieniądze z polskiego rachunku bankowego za granicę. Najwięcej przelewów z Polski wykonywanych jest do Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Gruzji, Nigerii, Turcji i Niemiec. Każdego roku TransferGo odnotowuje wzrost transakcji wykonywanych z Polski do innych krajów.
W 2022 roku było to ponad 2, 3 mln na kwotę ponad 1,872 mln złoty, czyli 49% więcej transferów niż w roku 2021. W 2023 roku TransferGo spodziewa się rekordu wykonanych transakcji powyżej 3 mln. To zobowiązuje, aby udostępnić klientom wszystkie możliwe sposoby zapłaty, a BLIK – to system płatności mobilnych, który stał się jedną z najpopularniejszych metod rozliczeń bezgotówkowych w Polsce. BLIK to idealne rozwiązanie dla nowoczesnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i proste rozwiązania a takimi właśnie odbiorcami są klienci TransferGo.
– Cieszymy się, że wprowadziliśmy BLIK dla klientów TransferGo. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zapewnienie naszym klientom możliwości wyboru wszystkich dostępnych metod płatności. BLIK jest najczęściej wybieranym przez Polaków sposobem rozliczeń. Stał się również bardzo popularny wśród imigrantów mieszkających i pracujących w Polsce, którzy korzystają z naszych usług. W połowie sierpnia bieżącego roku udostępniliśmy usługę w 100% na wszystkich kanałach tj. web, Android oraz iOS. Od momentu wdrożenia zostało już wykonanych około 30 tys transakcji na kwotę ponad 2 mln EUR – mówi Dorota Dyakowska, Global Relationship Manager, odpowiedzialna za wprowadzenie BLIK na rynku Polski.
Za wdrożenie BLIKA dla klientów TransferGo odpowiada Autopay, lider rynku płatniczego w Polsce.
– Konsumenci i konsumentki, bez względu na to, gdzie i z jakich usług online korzystają, chcą mieć wybór ulubionych metod płatności, a do takich od lat zalicza się BLIK. Od samego procesu płatności, że będzie całkowicie intuicyjny, bez potrzeby dodatkowych procedur, i takie rozwiązanie udało nam się wdrożyć w TransferGo – mówi Bartek Szklarczuk, Business Development Manager w Autopay.