piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności do bankowości internetowej Pocztowy24

    Zobacz również

    Klienci mogą dokonywać operacji kartami do rachunków w Banku Pocztowym (wpłaty/wypłaty), jak również dokonywać tych transakcji w placówkach Poczty Polskiej. Występuje jednak czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych. W miniony weekend Bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował Klientów za pośrednictwem strony www oraz Infolinii.

    - Reklama -

    Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj.

    Wszelkie transakcje dokonane przez Klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.

    Przepraszamy Klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki Klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

    Jednocześnie reklamacje Klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym.

    Bank będzie na bieżąco informował o postępie w przywróceniu pełnej dostępności usług.

    ŹródłoBank Pocztowy
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...