Od stycznia tego roku do grona klientów Netii dołączyły trzy wiodące uczelnie wyższe – warszawska Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. W ramach podpisanych umów, uczelnie korzystać będą z rozwiązań Netii w zakresie usług głosowych. Umowy z uczelniami obowiązują od stycznia 2012 roku i obejmą usługi głosowe oraz wsparcie techniczne.
W ramach podpisanych umów, uczelnie korzystać będą z rozwiązań Netii w zakresie usług głosowych. Podmioty z sektora szkolnictwa i nauki są szczególnie zainteresowane modernizacją swoich systemów teleinformatycznych oraz dostępem do nowych technologii, dlatego chętnie wybierają korzystną i innowacyjną ofertę Netii.
–Uczelnie wyższe funkcjonują w dynamicznym środowisku i mają duże oczekiwania wobec dostawców usług telekomunikacyjnych. Tym bardziej cieszy nas, że tak duże szkoły z najlepszych pozycji w ogólnopolskich rankingach, zdecydowały się zaufać Netii. Uczelnie wyższe to dla nas cenni klienci również dlatego, że są otwarte na nowe rozwiązania technologiczne np. Cloud Server, Unified Communications, czy też usługi IP, których w naszej ofercie nie brakuje i które wychodzą naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających klientów.– powiedział Rafał Bakalarz, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży .