Wczoraj podczas uroczystej gali w Multikinie w Złotych Tarasach po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Orange Polska otrzymał aż trzy statuetki za kampanię Historie na Kartę. Orange otrzymał trzy brązowe statuetki w kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Infulencer oraz Video on-line. Kampania Historie na Kartę została przygotowana przez Orange Polska we współpracy z agencją VML, domem mediowym Initiative Media
oraz twórcami YouTube – Rafałem Masnym i Robertem Pasutem (kanał Abstrachuje), Cyber Marianem, Madeline Gavi i Aleksandrą Kasprzyk.
Na kampanię składały się trzy spoty emitowane wyłącznie w internecie promujące oferty Orange na Kartę – wakacyjną promocję 6 GB za 6 zł czy też ofertę dla osób przechodzących do Orange z innych sieci.
Projekty oceniane były pod względem strategii, efektywności, kreacji i wykorzystania mediów. Reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosili aż 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218.