środa, 18 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Tysiące połączeń jednocześnie, AI i 99,8proc. rozpoznawania mowy. Robot głosowy UniTalk już w Polsce

    Zobacz również

    Platforma dla komunikacji biznesowej UniTalk przedstawia Robota głosowego, wielofunkcyjną technologię do automatyzacji komunikacji telefonicznej dla firm opartą na sztucznej inteligencji (AI).

    - Reklama -

    Robot głosowy od UniTalk może jednocześnie wykonywać lub odbierać tysiące połączeń telefonicznych, rozpoznawać 99,8% ludzkiej mowy, porozumiewać się w ponad 100 językach i prowadzić dialog według określonego skryptu.

    Duża ilość ustawień i opcji sprawia, że Robot brzmi i zachowuje się jak człowiek, a zgodnie z wynikami testów przeprowadzonych przez firmę, ponad 92% osób nie odróżnia dialogu z Robotem głosowym od komunikacji na żywo. Budując rozmowę w oparciu o zaprojektowane wcześniej skrypty, Robot reaguje elastycznie, imitując ludzkie zachowanie: robi pauzy, wyjaśnia prośby, zmienia kierunek rozmowy itp.

    Ponadto Robot potrafi naśladować typowe działania operatora, wypowiadając standardowe czynności pracownika, na przykład mówiąc: „chwileczkę, zapisuję to”, lub „proszę poczekać, skonsultuję się ze specjalistami z odpowiedniego działu”, itp.

    Do zadań biznesowych, które może skutecznie wykonywać Robot głosowy od UniTalk, należą: odbieranie i obsługa zamówień, umawianie spotkań, rejestracja zgłoszeń, przetwarzanie i odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania, wyjaśnianie szczegółów lub przypomnienia, różnego rodzaju badania itp. Według statystyk wdrożenie tej technologii pozwala zaoszczędzić około 57% zasobów na komunikacji i spersonalizować podejście do każdego klienta.

    Poza tym, dzięki wielojęzyczności, Robot głosowy otwiera zupełnie nowe perspektywy dla ulepszenia komunikacji i rozwoju biznesu międzynarodowego. Robot może również stać się niedrogim i skutecznym narzędziem do badań biznesowych i testowania hipotez.

    Co więcej, AI i gotowe integracje Robota głosowego z większością istniejących na rynku systemów CRM pozwolą firmom zbierać i strukturyzować informacje o połączeniach telefonicznych, rejestrować i przechowywać nagrania rozmów, dla dalszej analizy i głębszego poznania swoich klientów.

    ŹródłoUniTalk
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Mapy Apple dostarczają nowych sposobów na odkrywanie świata

    Wraz z dzisiejszą premierą systemów iOS 18, iPadOS 18, macOS Sequoia i watchOS 11 w Mapach Apple pojawią się...