Aby pomóc swoim klientom, których komórki uległy nieszczęśliwym wypadkom, mPunkt rozpoczął współpracę z PZU S.A. Dzięki temu, już od października będą oni mogli skorzystać z pierwszego na polskim rynku powszechnego ubezpieczenia dla nowo zakupionych telefonów komórkowych w sieci mPunkt.
Funkcjonujące na rynkach Europy Zachodniej polisy ubezpieczeniowe dla telefonów komórkowych doczekały się swojej premiery w Polsce. Projekt mPunkt Polska Sp. z o. o. oraz PZU S.A umożliwia wykupienie polisy wszystkim klientom mPunkt, którzy zakupią telefon komórkowy w jednym z blisko 200 sklepów należących do sieci lub u Doradców Handlowych w przypadku klientów biznesowych. Roczny koszt zakupu ubezpieczenia, w zależności od wybranego przez klienta wariantu, kosztuje od 69 do 109 PLN.
Polisy ubezpieczeniowe dostępne są w trzech zakresach – pełnym, ograniczonym oraz kradzieżowym. Pierwszy wariant przewiduje naprawę lub wymianę aparatu telefonicznego w przypadku zniszczenia np. zalanie wodą, upadek, wyłamanie lub złamanie któregoś z elementów. Dodatkowo polisa o pełnym zakresie obejmuje utratę aparatu wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku.
W każdym z przypadków ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę aparatu telefonicznego. Drugi wariant ubezpieczenia o zakresie ograniczonym przewiduje naprawę lub wymianę aparatu uszkodzonego. Nie obejmuje on przypadków kradzieży. Trzecia możliwość, to ubezpieczenie o zakresie kradzieżowym. Klient, któremu skradziono telefon w ramach ubezpieczenia dostaje nowy aparat – taki sam jak model ubezpieczony lub o zbliżonych parametrach.
Wszelkiego rodzaju zdarzenia podlegające zakresowi ubezpieczenia, należy zgłaszać w sklepach mPunktu lub u Doradców Handlowych obsługujących klientów biznesowych, z kompletem wymaganych dokumentów m.in. protokołem z policji w przypadku kradzieży lub rabunku.