Bezpieczny Telefon to oferta Ubezpieczenia przygotowana dla Abonentów Play we współpracy z firmą MetLife Insurance Limited. Usługa kierowana jest do Klientów, którzy zakupili telefon w sieci Play w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Celem Programu jest zapewnienie spokoju i poczucia pełnego komfortu oraz bezpieczeństwa w użytkowaniu telefonu. Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach, tak aby klient mógł wybrać opcję najbardziej
dopasowaną do swoich potrzeb.
Wariant Komfort zapewnia ochronę na wypadek:
- Przypadkowego Uszkodzenia Telefonu (w tym również zalania)
Wariant Premium obejmuje swoim zakresem natomiast:
- Przypadkowe Uszkodzenie Telefonu (w tym zalanie)
- Utratę Telefonu na skutek Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku
- Koszty Nieuprawnionego Użycia Telefonu po Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku
Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej opcji Ubezpieczenia oraz wartości telefonu.
Ochrona działa zarówno na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i za granicą, jeżeli dany pobyt nie przekroczy 60 dni.
Aktywacja możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta.