Plus we współpracy z PZU i Regenersis Digital Care rozszerza zakres usług ubezpieczeniowych także o ofertę dla klientów z segmentu biznesowego. Od teraz również przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić czas i pieniądzeoraz zagwarantować sobie spokój w sytuacji nagłych problemów ze sprzętem. Dostępna od czerwca br. usługa Ubezpieczenie Plus dla Firm to najszerszy możliwy zakres ochrony sprzętu klienta w przypadku uszkodzenia lub kradzieży i to zarówno na terenie Polski, jak i zagranicą.
Zasady działania ubezpieczenia są proste i zrozumiałe. Czy będzie to awaria na gwarancji producenta, czy dojdzie do uszkodzenia sprzętu nieobjętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze go od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie realizowana we współpracy z najbardziej doświadczonymi i solidnymi partnerami: PZU SA, największym polskim ubezpieczycielem, oraz Regenersis Group, administratorem programów ubezpieczeniowych i wiodącym dostawcą usług serwisowych dla wielu marek z obszaru technologii. Jest to kontynuacja współpracy, która rozpoczęła się w grudniu 2013 roku ofertą ubezpieczenia sprzętu dla klientów indywidualnych.
W Ubezpieczeniu Plus dla Firm nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód. Klienci nie mają też tak zwanego udziału własnego w szkodzie. Plus zapewnia również swoim klientom zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem po naprawie.
Naprawa telefonu lub smartfonu nastąpi w ciągu kolejnych 24 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli w ciągu 5 dni. Jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy zostanie wymienione. Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania np. z zamkniętego samochodu czy pokoju hotelowego – w takiej sytuacji klient otrzymuje nowy sprzęt.
– Usługa ubezpieczeniowa dla klientów biznesowych doskonale wpisuje się w katalog rozwiązań, które mają zapewnić maksymalnie duży komfort korzystania z rozwiązań i urządzeń oferowanych przez Plusa. Chcemy w prosty sposób zapewnić spokój codziennego użytkowania telefonu, smartfonu, tabletu czy laptopa. Niestety przypadki uszkodzenia, zgubienia czy kradzieży sprzętu czasem się zdarzają, a dzięki ubezpieczeniu pozwalamy naszym klientom nie przejmować się problemami, które mogą wyniknąć z tak niemiłego zdarzenia. – powiedział Mateusz Firląg, Dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych sieci Plus.
– Ubezpieczenie Plus dla Firm przygotowaliśmy z myślą o potrzebach klientów biznesowych. Dla biznesu skróciliśmy czasy naprawy telefonów do 24 godzin, a dla pozostałych sprzętów do 5 dni. W ramach ubezpieczenia zapewniamy klientom w każdym przypadku urządzenie zastępcze na czas naprawy oraz zabezpieczenie danych w telefonach i smartfonach. Niewielka miesięczna składka dodawana do rachunku za usługi telekomunikacyjne za Ubezpieczenie Plus dla Firm zapewnia swobodę korzystania ze sprzętu mobilnego bez obaw przedsiębiorcy i pracodawcy, że sprzęt jest niesprawny lub wymaga naprawy. Jest to istotne z punktu widzenia użytkowników biznesowych, dla których urządzenia mobilne są dziś narzędziem pracy i pozwalają by pracownik i przedsiębiorca był zawsze dostępny. – powiedziała Agnieszka Gocałek, Pełnomocnik Zarządu – Dyrektor Biura Bancassurance i Programów Partnerstwa Strategicznego w PZU SA.
– W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej, czas stanowi jeden z najistotniejszych elementów sprawnego funkcjonowania firm. Bycie dostępnym dla klientów, szybkość dostosowywania się do ich potrzeb oraz wymagań, a także nieograniczony dostęp do informacji, który mamy dzięki urządzeniom mobilnym zapewniają istotną przewagę w szybko zmieniającym się środowisku biznesu. Dlatego też, właśnie na optymalnym operowaniu czasem oparliśmy fundamenty Ubezpieczenia Plus dla Firm skracając do minimum oczekiwanie na naprawę urządzenia oraz oferując urządzenie zastępcze. Dla Regenersis Digital Care to docenienie i wyróżnienie, że razem z naszymi Partnerami, Polkomtel i PZU, możemy zaoferować nowy standard programów ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych. – powiedział Aleksander Wistuba, Dyrektor Generalny Regenersis Digital Care Sp. z o.o.
Ubezpieczenia Plus dla Firm gwarantuje:
- 24 godziny na odbiór i zwrot sprzętu,
- 24 godziny na naprawę telefonu/smartfonu (dla pozostałych urządzeń 5 dni),
- brak kosztów transportu – zamówienie kuriera i pokrycie kosztów transportu,
- urządzenie zastępcze na czas naprawy,
- kopiowanie danych z uszkodzonego telefonu/smartfonu,
- pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku awarii na gwarancji producenta,
- pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku wystąpienia uszkodzenia np. zbicie wyświetlacza lub zalanie,
- nowe urządzenie, jeśli klient straci urządzenie w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem,
Dodatkowo Ubezpieczenie Plus dla Firm zapewnia:
- ochronę, niezależnie od kraju, w którym doszło do zdarzenia,
- serwis na terenie całej Polski,
- kompleksową ochronę (z uszkodzeniem mechanicznym, czy zalaniem włącznie).