piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UKE: Informacja dla abonentów Vectone Mobile

    Zobacz również

    W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vectone Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile Sp. z o.o. (operatora Vectone Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych – prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie.

    - Reklama -

    Użytkownicy Vectone Mobile, zarówno w sprawie braku możliwości wykorzystania zakupionych doładowań jak i reklamacji z żądaniem wypłaty odszkodowania z tytułu niewykonania/braku świadczenia usług przez dostawcę (w tym przypadku Mundio Mobile), powinni kontaktować się ze Spółką drogą pocztową i przesyłać reklamację na adres: Mundio Mobile Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa lub elektronicznie: support@vectonemobile.pl. Korespondencja ta może być również kierowana do wiadomości UKE.

    Abonenci operatora Vectone Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów – według zapewnień Spółki – otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe.

    ŹródłoUKE
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...