OpenScape Enterprise Express zapewnia narzędzia komunikacji, które zwiększają produktywność zespołu. Siemens Enterprise Communications wprowadził OpenScape Enterprise Express – jeden zintegrowany pakiet rozwiązań, który poprawia wydajność zespołów dużych przedsiębiorstw, zapewnia usługi VoIP, Unified Communications (UC) i wspiera contact center. OpenScape Enterprise Express to kompletne rozwiązanie UC z pakietem aplikacji przeznaczonym do łatwej instalacji.
– Organizacje stale chcą zwiększać wydajność pracy, podnosić efektywność. Aby to osiągnąć, muszą zaktualizować i zintegrować powszechnie stosowane, działające osobno a przez to często nieskuteczne narzędzia komunikacyjne – powiedział Paweł Podwysocki, prezes zarządu, Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. – OpenScape Enterprise Express pomoże naszym klientom wzmocnić wydajność i efektywność zespołów, niezależnie czy pracują one wirtualnie czy nie. Rozwiązanie to obejmuje VoIP i UC zaprojektowane specjalnie dla dużych przedsiębiorstw.
OpenScape Enterprise Express to kompletne rozwiązanie UC z pakietem aplikacji przeznaczonym do łatwej instalacji.
Korzyści dla klientów:
- Zintegrowany pakiet daje dużym firmom (200-1000 użytkowników) VoIP i narzędzia UC, które podnoszą efektywność pracy
- Rozwiązanie all-in-one zmniejsza złożoność i ryzyko wprowadzenia rozwiązania VoIP i UC w przedsiębiorstwie, zwiększa ROI (return on investment) i redukuje koszty, w tym TCO (total cost of ownership) oraz diametralnie zmniejsza czas wdrożenia.
- OpenScape Enterprise Express instaluje się szybko, jest łatwy w użytkowaniu, opłacalny i sprawia, że firma może stać się bardziej wydajną i skuteczną, wykorzystując najnowsze narzędzia UC.
- Umowa Software Assurance obniża rachunek kosztów całego cyklu życia oprogramowania i rozwiązań, zapewniając aktualizacje i stabilność użytkowania.
- Elastyczność i skalowalność rozwiązań OpenScape zapewnia łatwość rozwoju organizacji i dostosowanie oprogramowania do indywidualnych potrzeb dużych firm.
– OpenScape Enterprise Express przyczyni się do poprawy integracji naszego zespołu, redukcji kosztów i zwiększenia wydajności – powiedział Gilson Pires, IT for Phonoway, partner Siemens Enterprise Communications w Brazylii. – Wierzymy, że funkcje takie jak zarządzanie dostępnością i integracja różnych mediów, w tym komunikacji głosowej, poczta elektronicznej czy faksu, będą wspierać pracę naszych zespołów, ich efektywność i osiąganie coraz lepszych wyników.
Dostępność
OpenScape Enterprise Express jest na rynku polskim dostępny od czerwca br.