Telewizja i Internet na wzór rozwiązań, stosowanych w najnowocześniejszych obiektach hotelowych na świecie – to główne założenia najnowszej oferty UPC Biznes dla hoteli. Nowy wachlarz usług, w tym m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych, jest kierowany zarówno do niezależnych obiektów hotelarskich, jak i całych sieci, które stawiają na rozwój w oparciu o rosnące wymagania klientów w zakresie cyfrowych narzędzi do pracy i rozrywki.
Kluczowe punkty najnowszej oferty UPC na tle światowych trendów w tym zakresie były przedmiotem debaty specjalistów sektora hotelarskiego, zorganizowanej 22 kwietnia b.r. przez UPC Biznes w Hotelu Westin w Warszawie.
Pierwszą najważniejszą zmianą w ofercie UPC Biznes dla hoteli jest wzbogacenie liczby oferowanych kanałów obcojęzycznych. Nowy wybór pakietów z podziałem tematycznym i językowym obejmuje ponad 40 kanałów obcojęzycznych, m.in. niemiecko-, hiszpańsko-, rosyjsko- i włoskojęzycznych. Na gości hotelowych czekają także nowe udogodnienia w zakresie szybkiego Internetu. Każdemu z hoteli proponujemy najnowsze rozwiązania na bazie mini HeadEndu, umożliwiające przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla danego obiektu.
– Najnowsza oferta UPC Biznes dla hoteli to najwyższy standard multimedialnej rozrywki dla gości. Dla właścicieli natomiast – proste, dopasowane rozwiązania, które komponujemy specjalnie do indywidualnych potrzeb ich biznesu oraz ich kompletna obsługa – od samego początku. – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
Właściciele hoteli korzystający z usług UPC Biznes i ich goście mają dostęp do Biznes Wi-Fi poprzez wydzieloną sieć, umożliwiającą budowanie sieci HotSpot oraz bezprzewodowych sieci LAN (WLAN). Najwyższą jakość usług gwarantuje możliwość skorzystania przez hotel z Wirtualnej Sieci Prywatnej, czyli IP VPN, zapewniającej szybkie, bezpieczne szerokopasmowe połączenia między wskazanymi lokalizacjami czy dzierżawa prywatnej linii w standardzie Ethernet. Standardem pozostaje brak limitu ilości wysyłania i odbierania danych oraz obecność symetrycznego pasma (łącze nie jest dzielone z żadnym innym obiektem). Operator już kilka lat temu wprowadził możliwość wysyłania i odbierania danych z taką samą prędkością – nawet do 10 Gbit/s. Do dyspozycji hoteli pozostaje także zespół serwisowy UPC Biznes, czuwający 24 h na dobę przez 365 dni w roku i pomoc dedykowanego każdemu obiektowi kierownika ds. kluczowych klientów.
Atutami oferty UPC Binzes w segmencie średnich i dużych firm są dedykowane rozwiązania projektowane zgodnie z potrzebami klienta. Należą do nich internet symetryczny do 1 GB, profesjonalne WiFi, łączność telefoniczna również z wirtualnymi centralami, certyfikowana transmisja danych i wirtualne sieci.
O konferencji ‘Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych’ – 22. kwietnia 2016
Na czym polega innowacyjność w hotelarstwie? Czy wifi w hotelu jest dziś bardziej pożądane niż ciepła woda w kranie? Na te pytania odpowiadali w piątek 22 kwietnia goście spotkania Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych, organizowanego przez UPC Biznes. Prelegenci konferencji skonfrontowali z rzeczywistością oczekiwania współczesnego gościa hotelowego. W dyskusji wzięli udział: Beata Pawlikowska – znana podróżniczka, autorka książek i blogerka, Szymon Pepliński – CTO w HotelOga oraz ekspert ds. technologii i internetu rzeczy oraz Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes. Dyskusję poprowadził znany aktor i właściciel hotelu – Jakub Wesołowski.