Do oferty UPC Biznes wprowadzono nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo (Small office/Home office) oraz SME (small and medium-sized enterprises) – Biznes Wirtualną Centralę. Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca, dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Biznes Wirtualna Centrala to propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego,
dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń i jednocześnie zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje – przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.
UPC Biznes od lat oferuje innowacyjne i stabilne rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Usługa Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne.
Profesjonalne powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu, czy zapewnienie, że połączenie zostanie skierowane do właściwej osoby w firmie to standard budowania profesjonalnego wizerunku każdej, nawet małej Firmy. Na taką potrzebę odpowiada Biznes Wirtualna Centrala. Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, nie dostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes. Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi nowoczesne aparaty telefoniczne firmy Yealink. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko w inwestycją w sprzęt, ale także utrzymaniem obsługi centrali.
Atutem usługi Biznes Wirtualna Centrala jest prostota i łatwość korzystania z zaawansowanych funkcjonalności. Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat – czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja ‘Grupa Zbiorcza’, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez Panel Administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi.