UPC potwierdza, że po ostatnich testach przywrócona została pełna funkcjonalność dekodera Horizon. Specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem.
Za powstałe niedogodności operator UPC serdecznie przeprasza.
W niektórych przypadkach, aby upewnić się czy usługa działa prawidłowo, UPC prosi o wyłączenie i włączenie dekodera z prądu.
Zdając sobie sprawę z niedogodności, w ramach przeprosin zostanie udostępniony wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i znajdą go Państwo na kanałach 242 i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana.