UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, ruszyło z nową ofertą, która jest efektem stałych inwestycji operatora w zwiększanie satysfakcji klienta. W wybranych pakietach Telewizji Cyfrowej UPC i szerokopasmowego internetu, daje ona nieograniczony dostęp do kanałów premium z grupy ELEVEN SPORTS, a także do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime na promocyjnych warunkach. W nowej ofercie pod hasłem #Więcej od UPC, operator proponuje klientom dostęp do najwyższej jakości szerokopasmowego internetu i telewizji
cyfrowej oraz możliwość wyboru pakietu premium, zawierającego kanały ELEVEN SPORTS lub 2300 filmów i seriali z biblioteki MyPrime. Promocja jest dostępna w pakietach z dekoderem Horizon. Korzystanie z usług jest tańsze o połowę przez pierwsze dwa miesiące w wybranych pakietach.
Ofertę wspiera kampania pod hasłem #Więcej od UPC, w której zobaczymy niektóre z piłkarskich gwiazd hiszpańskiej LaLiga Santander, które na co dzień można oglądać w kanałach grupy ELEVEN SPORTS. Kampania będzie obecna w outdoorze, radiu i online. Przygotowana została przez zespół marketingu UPC Polska przy wsparciu Agencji Heart & Brain i Hi.advertising.
UPC Polska stawia na bogactwo i jakość oferty. W ofercie telewizji Cyfrowej UPC znajduje się już ponad 100 kanałów HD, a maksymalna szybkość oferowanego internetu to 250 Mb/s oraz do 600 Mb/s w ofercie dla biznesu. Dzięki modemowi Wi-Fi ConnectBox doskonała jakość internetu jest dostępna w całym domu. UPC oferuje też dostęp do nowoczesnej platformy Horizon, zawierającej m.in. dekoder pozwalający nagrywać nawet cztery programy jednocześnie oraz aplikację telewizji mobilnej Horizon Go.